i-Tour” este un program de informare turistica dezvoltat la scara nationala, initiat in 2005 de Groove Hour, iar in 2010 el vine cu cea mai ampla campanie de informare turistica realizată pana acum. Anul acesta, prin “i-Tour”, au fost tiparite peste 1.000.000 de pliante de informare turistica ce sunt diseminate in 400 de locatii din zonele de trafic maxim din tara: Tulcea, Valea Prahovei, Litoral şi Delta Dunării.

Prin campaniile anuale de informare turistică iniţiate de „i-Tour” se ating peste 2.000.000 de turişti, iar, pentru o acoperire şi o informare mult mai extinse Groove Hour colaborează cu mai multe asociaţii ce fac parte din Federatia Asociatilor de Promovare Turistica din Romania: Asociatia de promovare si Dezvoltare Turistica Brasov, Asociatia pentru Turism Bucovina si Asociaţia de Promovare Litoral – Delta Dunării.

Prima iniţiativă, desfăşurată în cadrul parteneriatului cu Asociaţia de Promovare Litoral – Delta Dunării şi celelate asociaţii membre FAPT, constă într-o diseminare mai eficientă a materialelor de informare şi promovare a turistilor prin extinderea reţelei de displayuri ale agenţiei Groove Hour amplasate în hoteluri, cafenele, restaurante, centre de informare turistică, muzee, etc. De asemenea, anul acesta se va recurge şi la o evaluare a gradului de satisfacţie atins de această campanie în rândul turiştilor şi hotelierilor. Campania este gândită astfel încât să acopere necesarul de materiale de informare turistică pentru persoanele aflate în vacanţă pe Litoral şi în Delta Dunării şi pe Valea Prahovei în intervalul mai – septembrie 2010.

Alături de Groove Hour şi Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului LITORAL – DELTA DUNĂRII , în aceasta campanie de informare şi promovare turistică, una dintre cele mai mari desfăşurate pănâ acum pe Litoral, sunt implicaţi parteneri care au înţeles importanţa promovării valorilor turistice de patrimoniu naţional: Jidvei România ( Redescoperă valorile ! ), Nautic Life, Stefani Pool Technology, Nescafe, Dove, Clear şi Cityplex Constanţa.

Pliantele tipărite cuprind hărţi ale staţiunilor de pe Litoral, harta oraşului Constanţa, harta oraşului Tulcea şi a Deltei Dunării, trasee turistice din Judeţul Constanţa, obiective turistice din Judeţul Constanţa, Tulcea şi Braşov.

Conform rapoartelor Organizaţiei Mondiale a Turismului, instabilitatea economică nu reduce dorinţa oamenilor de a călători, dar îi ghidează către destinaţii mai apropiate de locuinţă, către natură şi către istorie. În aceste condiţii considerăm esenţială promovarea încrucişată a destinaţiilor turistice şi a valorilor de patrimoniu din România pentru stimularea consumului şi creşterea bunăstării regionale. Astfel staţiunile montane vor fi promovate în timpul sezonului estival pe Litoral şi invers, turiştii fiind astfel încurajati să călătorească.

F.A.P.T. despre proiect:

„Atractivitatea unei destinţtii turistice este direct influenţată de oferta turistică – obiective turistice naturale şi antropice, preţ, calitatea serviciilor, însă primul pas pentru a face cunoscută o destinaţie este informarea potenţialilor turişti.

În acest context, proiectul i-Tour se dovedeşte a fi foarte util întrucât pune la dispoziţia acestora un mijloc de informare cu privire la obiectivele turistice, dar şi a unui mijloc de orientare – hărţi ale staţiunilor, trasee turistice. În acelaşi timp, reţeua de distribuţie (Litoral, Delta Dunării, Valea Prahovei) permite o promovare încrucişata a destinaţiilor – turiştii ajunşi pe Valea Prahovei au la dispoziţie informaţii despre litoral şi Delta Dunării şi invers.

Pe viitor, ne dorim sa dezvoltăm acest proiect împreună cu celelalte asociaţii membre F.A.P.T. – Federaţia Asociaţiilor de Promovare a Turismului din România – Asociaţiile Bucovina, Maramureş , Sibiu, Sighişoara, Prahova şi Gorj – şi să diversificăm materialele de informare astfel încât să acopere nevoia de promovare a destinaţiilor turistice şi – implicit – să intensifice circulaţia turistică internă.” Declară Corina Martin – Preşedinte al Federaţiei F.A.P.T.

Asociaţia de Promovare şi Dezvoltare Turistică Braşov despre proiect:

“Proiectul i-Tour are un impact favorabil asupra comuniăţii locale prin faptul că răspunde nevoilor de promovare şi de punere în valoare a obiectivelor turistice din judeţul Braşov. Acest fapt a fost reflectat şi în presa locală care a apreciat această iniţiativă. Distribuirea pliantelor în diferite locaţii (peste 400), este o premisă pentru creşterea circulaţiei turistice în judeţul Braşov prin faptul că cei care intră în posesia pliantelor pot afla informaţii despre obiectivele promovate, cu impact asupra deciziei de vizitare. Sperăm sa putem colabora şi dezvolta în continuare acest parteneriat diversificând aria preocupărilor, realizând în continuare materiale de informare turistică calitative care să vină în intampinarea nevoilor şi asteptărilor turiştilor”, declară Ionuţ Gliga Director al APDT Braşov.

Jidvei despre proiect:

Proiectul i-Tour ne oferă oportunitatea de a deveni vector de promovare a turismului intern prin redescoperirea valorilor patrimoniului cultural naţional şi reţinerea turiştilor cât mai mult timp în zonele de vacanţa prin informare, declară Ciprian Palimaru Directorul zonal Jidvei România.

Nestlé despre proiect:

„Pentru majoritatea tinerilor, vara înseamnă distracţie şi timp petrecut la malul mării, iar NESCAFÉ Frappe îşi doreşte să fie cât mai aproape de ei în toate aceste momente. De aceea, ne-am alăturat proiectului i-Tour pentru promovarea valorilor turistice ale României din zona litoralului Mării Negre, oferindu-le tinerilor o modalitate uşoară de a descoperi staţiunile în care îşi pot petrece vacanţa şi cele mai tari locuri pentru distracţie. Ne adresăm, astfel, direct consumatorilor noştri şi ne dorim ca în fiecare zi petrecută de ei pe litoralul românesc să se bucure de un gust răcoritor de cafea şi să învingă plictiseala”, declară Ana Maria Doxan, Group Brand Manager Nestlé Beverages.

Stefani Pool Technology despre proiect:

Am ales sa ne implicăm în proiectul i-Tour iniţiat de agenţia Groove Hour deoarece considerăm că este cel mai coerent şi complet program de promovare indoor pe care un brand de pe piaţa locală sau internaţională ar putea să îl aleagă. Prin promovarea frumuseţii litoralului românesc şi a Deltei Dunării şi împreună cu pişcinele Stefani Pool, să le aducem clienţilor noştrii “Vacanţă in fiecare zi”, plăcerea, relaxarea şi confortul de care au nevoie. Prin i-Tour vrem să le reamintim românilor valorile uitate şi să le arătam frumuseţea locului în care trăiesc. Circulând şi vizitând ajutăm comunităţile locale să crească, declară Lucian Mija Managing Director Stefani Pool Technology.

Groove Hour despre proiect:

„Ne dorim să extindem acest model de promovare încrucişată a valorilor turistice naţionale ale României în viitorul apropiat în Bucovina turistică şi Maramureş. Astfel, turiştii români sau străini vor găsi în fiecare zonă turistică a ţării locaţii i-Tour cu pliante gratuite ce conţin informaţii despre zona de interes, dar şi despre celelalte zone turistice naţionale. Am inceput deja demersurile pentru extinderea i-Tour încheind o serie de protocoale de colaborare cu agenţii regioanle de promovare turistică (APT Bucovina) şi până la finalul anului 2011 vrem să ne îndeplinim angajamentul pe care ni l-am luat faţă de turişti”, declara Dragoş Paiu, Director Marketing Groove Hour.


 

Articol scris de Orasul Tulcea gravatar

 

Site: http://www.orasul-tulcea.ro/
Vino sa descoperi orasul Tulcea! Fii la curent cu ce se intampla, zi de zi, in orasul nostru: stiri, evenimente, imagini din Tulcea si multe altele Citeste toate articolele scrise de Orasul Tulcea (144)

 

 

Daca preiei aceasta informatie, nu uita sa precizezi sursa: orasul-tulcea.ro Iti multumim!